Titlu: | Languages for specific purposes and sustained silent reading. A new challenge for the millennial students |
Autor: | Alexandra Cotoc |
Publicația: | Analele Universității „Ovidius” din Constanța. Seria Filologie, XXX (1), Secțiunea Didactics, p. 57-66 |
p-ISSN: | 1223-7248 |
Editura: | Ovidius University Press |
Locul: | Constanța |
Anul: | 2019 |
Linkuri: | pdf html |
Citări la această publicație: 2
0 | Alexandra Cotoc, Dorin Chira | Analysis of First Year Students’ Evaluation Data Regarding the Shift to eLearning. A Case in Point: The English Morphology Seminars | Studia UBB, LXV (3), 259-272 | 2020 | |
0 | Florin Sterian | Bibliografia românească de lingvistică (BRL, 62, 2019). Lucrări de lingvistică apărute în țara noastră în cursul anului 2019 | LR, LXIX (2), 177-336 | 2020 |
Referințe în această publicație: 1
1 | Alexandra Cotoc, Roxana-Maria Nistor Gâz | Theoretical aspects and applications of sustained silent reading in the ESP class | JRLS, 15, 242 | 2018 | pdf html |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].